בזמן שאנחנו מתכוננים לוובינר שבו נראה לכם את המוצר החדש, יש כמה דברים שחשוב לדבר עליהם כדי שכולנו נהיה מסונכרנים בוובינר. אחד מהם הוא האטריביושן. אז איך “מפצחים” אותו? למי משייכים את ההמרות ואיך להתמודד עם המצב שבו הפערים בין הפלטפורמות השונות משאירות אותנו עם סימני שאלה רבים.
בנוסף, בואו נדבר רגע על דיוק של נתונים. כמו שציינו כמה מכם בסקר (בבקשה תענו אם עוד לא עשיתם את זה), אחד האתגרים הוא הפערים בין הפלטפורמות השונות. אז דבר ראשון, לפני שאנחנו יוצאים להבין ממה נובעים הפערים, צריך לבדוק שהנתונים באנליטיקס שלכם כמה שיותר תואמים את המציאות. מצרפת סרטון קצר שעשינו בנושא.
עוד נושא שחשוב לנו לדבר איתכם הוא איך לבדוק מהלכים שיווקיים מהר:
This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc.