שיעור פתוח (אונליין) חינם:

איך לפצח קמפיינים בעזרת גוגל אנליטיקס

לעשות SCALE לקמפיינים שלך

אנו מתקרבים לתקופת החגים. תקופה שעבור הרבה עסקים היא ה”מאני טיים”, כלומר ההזדמנות למכור בהיקפים גדולים.

כולם לחוצים להעלות עכשיו קמפיינים ומוכנים להשקיע כסף, אבל גם רוצים שההשקעה תהיה משתלמת, שהקמפיינים האלה אכן יביאו מכירות עכשיו.

לשלוט ברווחיות


בין אם אתם מעלים עכשיו קמפיינים לקראת החגים או שהלקוח רוצה להגדיל תקציב כדי להגיע ליותר לקוחות, מילת המפתח היא הרווחיות.

כדי לעשות SCALE לקמפיינים ועדיין להבטיח רווחיות ללקוח, חייבים לדעת לשלוט ברווחיות.

איך שולטים ברווחיות?

על ידי חלוקה שונה של הקמפיינים שמאפשרת לשלוט על התקציב והרווחיות שלהם ובעזרת מעקב באמצעות גוגל אנליטיקס כמובן.

את השיטה הזו, שאפשרה לי להגדיל רווחיות של פרסום ממומן בעשרות אחוזים אצל לקוחות שלי, אני אראה ואלמד בשיעור פתוח חינם שיתקיים בזום, ביום שני 15.03.21 בשעה 10:00 בבוקר

מה בשיעור?

הרשמה לשיעור (חינם)

שימו לב: השתתפות בשיעור הלייב ביום שני 15.03.21 (בשעה 10:00 בבוקר) היא ללא תשלום.
הקלטת השיעור תהיה זמינה רק במסגרת ערכת אנלייזיט לשיפור פרסום ממומן (בתשלום).

מלאו את הפרטים בטופס להרשמה:

ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

נגישוּת

window
1.5X
הגדלת מסך
font-size
0
גודל גופן

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד
error: Content is protected !!

הכניסו את הפרטים שלכם כדי לקבל גישה לקבוצה ולהדרכה במתנה: