קורס להוציא זהב מהנתונים

איך לנתח את תוצאות השיווק, הפרסום וביצועי האתר
כדי להבין מה לא עובד, איך לתקן את זה ואיפה הכי כדאי להשקיע זמן וכסף

אני רוצה לספר לכם איך באתר הזה
אחוז ההמרה עלה ב-42% והרווח ב-36%

זה לא פתרון קסם או שיטה בטוחה שעובדת אצל כולם.

זהו תהליך של מדידה, איסוף וניתוח נתונים שהוביל למסקנות  ותוצאות.

תהליך שיביא תוצאות גם בעסק או בארגון שלך גם אם:

מנהל הדיגיטל של האתר הזה פנה אלי עם בעיה:

“ניסיתי המון דברים אבל אחוז ההמרה לא עולה. איפה הכשל?”

התחלנו בתהליך של איסוף כל הנתונים הנדרשים כדי לעקוב אחר התהליך המלא של מסע הלקוח. כולל נתונים של ערוצי שיווק ופרסום, תהליך הגלישה באתר, מעבר לרכישה והשלמת הרכישה.

הדבר הראשון שעשינו הוא לבדוק איפה בדיוק הגולשים נוטשים. כלומר – איפה בדיוק הבעיה בתהליך הגורמת לאחוז רכישה נמוך.
התברר ש-95% מהביקורים מסתיימים בדף מוצר. כלומר, הגולשים מסתכלים בעמודי מוצר אבל לא מוסיפים מוצרים לסל.

אבל זה עדיין לא ענה לנו על השאלות “למה?” ו”איך לתקן את זה?”

כדי להבין למה הגולשים נוטשים בשלב זה, העלינו שאלון סקר באתר.

ומה גילינו? שזו לא בעיה של אמינות או חווית משתמש לא טובה באתר, אלא שרוב הגולשים מגיעים לאתר לא במטרה לקנות אונליין. למותג הזה סניפים של חנויות פיזיות ברחבי הארץ והגולשים משתמשים באתר בתור קטלוג וצופים בו לפני הגעה לחנות.

אז איך גרמנו לעלייה ברווחים ואחוזי המרה?

הבנו את הגולשים. הבנו שיש מוצרים שהם יעדיפו לקנות בסניף בחנות פיזית ולא אונליין. אולי אפשר לשכנע אותם לקנות אונליין אבל זה תהליך שיקח זמן ולא יתן תוצאות מיידיות. אז שמנו את הפוקוס על מוצרים שהם כן קונים אונליין.
הוספנו הטבה של משלוח מוזל או חינם, השקענו תקציב פרסום קטן ונסיוני לקידום המוצרים האלה ו- וואלה!

התוצאות לפניכם: 42% עלייה באחוז המרה, 36% עלייה ברווח.

להפוך את הנתונים לתובנות וכסף

המטרה שלי היא ללמד אתכם איך לעשות תהליכים דומים גם בעסקים וארגונים שלכם, כדי שתדעו לנתח ולהשתמש בנתונים לזיהוי התקלות וה”חורים” ולמצוא פתרונות שיביאו לתוצאות עסקיות בשטח.

מה עושים רוב בעלי העסקים כאשר הם לא מרוצים מתוצאות השיווק או הפרסום?

  • עושים שינויים רנדומליים
  • מנחשים מה עלולה להיות הבעיה ומנסים פתרונות שונים בבת אחת כדי לפתור אותה
  • מחליפים את איש המקצוע 
  • פונים לאפיק פעילות אחר (“הערוץ הזה לא עובד בשבילי”)

לפעמים הפעולות האלה מביאות שיפור מסוים בתוצאות, לפעמים שום דבר לא משתנה ובמקרים מסוימים המצב אף מחמיר.

אבל הבעיה המרכזית כאן היא לא שלא תמיד משיגים את התוצאות הרצויות, הבעיה הגדולה יותר היא שבסופו של דבר הם לא יודעים מה עבד ומה לא.

ואז – גם אם יהיה שיפור, בפעם הבאה שמשהו שוב לא יעבוד צריך להתחיל הכל מהתחלה.
זה מתסכל ללא ספק.

כדי להבין מה עבד ומה לא, לתקן ולשפר באופן קבוע, צריך להסתכל על נתונים ולדעת לקרוא אותם.

אבל רוב בעלי העסקים לא עושים את זה. מכל מיני סיבות.

לכן, חשוב לי להגיד לכם שכדי להצליח להשתמש ביעילות בנתונים, אתם:

מסקנות ממאות פרויקטים ב-10 השנים האחרונות

עבדתי עם עסקים קטנים וגדולים, ארגונים, אתרי תוכן, אתרי חנות, סטרטאפים… מי לא.

הנה כמה דוגמאות לעסקים וארגונים כאלה:

אני רוצה לחלוק את הניסיון העשיר הזה אתכם.

פידבקים של משתתפים בשיעורים נוספים שהעברתי:

הייתה הרצאה מעולה, הרבה נקודות חשובות, כיווני מחשבה חדשים, מיקוד מטרות, הדגמות טובות.

המפגש עם נתן שפך אור על פינות באנליטיקס שלא תמיד מוצאים את הזמן לעבור עליהן במהירות הדרושה, בעיקר כשעובדים באופן עצמאי. ללא ספק הערכה בה׳ הידיעה שכל מי שיוצא לדרך עצמאית ב PPC חייב לעצמו

אני מעל 20 שנה בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט ובעל חברת פרסום מצליחה בשם חריף מדיה. חייב לציין שהמידע שהועבר בוובינר הזה שווה זהב לכל בעל עסק, קמפיינר, או סוכנות פרסום שרוצה להביא תוצאות מבוססות מספרים ללקוחות שלו. התוכן הועבר בדרך מעניינת פרקטית וכיפית והכל היה ממש פשוט להבנה. אין מילים לתאר את החשיבות של החומר הנלמד. תודה רבה!!!

“אבל מה אם אין לי זמן ללמוד את כל זה ולהתעסק עם עוד משהו? אני מספיק עסוק..”

חוסר הניהול והשליטה יבזבזו לכם הרבה יותר זמן!

כמה זמן תבזבו אם תשקיעו בפעילות מסוימת כמו קידום אורגני במשך 6 חודשים בלי לראות תוצאות?
כמה זמן תבזבזו במחשבה ונסיונות חוזרים לעשות משהו כדי לקבל תוצאות טובות יותר, כל פעם מחדש?

אולי תמצאו איזה “ילד פלא” שיצליח להקפיץ אתכם לרמה אליה אתם רוצים להגיע אבל כמה נסיונות תצטרכו לעשות עד שזה יקרה?

לצערי, רוב בעלי העסקים מתאכזבים.

הרשו לי להציג בפניכם את הקורס

להוציא זהב מהנתונים

איך לקרוא ולנתח את נתוני השיווק, הפרסום וביצועי האתר ולהפוך אותם למסקנות ותוצאות.

מדובר בקורס קצר וממוקד, כי אני יודע שאין לכם הרבה זמן ואתם רוצים לדעת רק את מה שאתם באמת צריכים:

תוכן השיעורים:

סילבוס

השיעורים יתקיימו בלייב אונליין 
מתחילים ביום ג’ – 18.05.21 בשעה 10:00 בבוקר

שאר השיעורים יתקיימו בימי שני בשעה 10:00 בבוקר.

השיעורים יוקלטו ותהיה לכם גישה להקלטות ללא הגבלת זמן.

בעצם, אני עומד לחלוק אתכם את התהליכים שאני עושה עם לקוחות שלי בליווי אישי, שירות שבדרך כלל עולה אלפי שקלים בחודש.

בנוסף, כדי לקצר לכם תהליכים ולחסוך עוד זמן, תקבלו קיצור דרך:

בונוסים:

אז אם אתם מוכנים לעלות רמה יכולת הניהול והניתוח שלכם ואתם מוכנים להשקיע קצת זמן כדי ללמוד, אתם תקבלו יתרון עצום על רוב המתחרים שלכם באמצעות הידע שבקורס הזה.

אני מזמין אתכם להצטרף אלינו.

ההשקעה שלכם בקורס:

מחיר רגיל: 1500 ש”ח

מחיר השקה: 1190 ש”ח בלבד

ניתן לשלם ב-3 תשלומים בכרטיס אשראי
(לבחור כמות תשלומים בדף התשלום)

מלאו את הפרטים בטופס להרשמה:
לאחר מילוי הטופס תועברו לתשלום מאובטח

יש לכם שאלות? רוצים לדבר איתנו לפני שאתם מצטרפים?
הדרך המהירה ביותר היא לשלוח הודעת ווטסאפ 
נשמח לעזור בכל שאלה והתלבטות

האם הקורס מתאים לך?
תשובות לשאלות נפוצות

המטרה של הקורס, כשמו כן-הוא, ללמד אתכם למצוא את ה”זהב”, כלומר, את התשובות לשאלות חשובות, מסקנות ופתרונות בתוך הנתונים שיש לכם.

זה לא קורס אנליטיקס. אני כן אשתמש בגוגל אנליטיקס במהלך הקורס כדי להסתכל ולהצליב בין נתונים, אני כן אראה לכם איך להגיע לדוחות האלה ויותר מזה… אתן לכם קיצור דרך לאותם דוחות כדי שתוכלו להתקין אותם אצלכם בלחיצת כפתור.

לגבי השאלה אם אחדש לכם – אין לי ספק בכך 🙂 כי החידוש יהיה באופן ההסתכלות על הנתונים והשימוש בהם ולא בפונקציות של התוכנה.

אז אם אתם רוצים ללמוד את התוכנה לעומק – זה לא הקורס בשבילכם.

ברכישת הקורס תקבלו בונוס – גישה חינם לקורס התקנת מעקב שכולל הדרכות טכניות של כל החיבורים, ההטמעות וההגדרות הנדרשות באנליטיקס.

את הידע הבסיסי תמצאו כאן במדריך הזה (חינם).

התשובה היא כן, בהחלט!

זה היתרון הגדול של המחזור הראשון. אתם תקבלו הרבה יחס אישי כיוון שלנו חשוב לא פחות מכם שתצליחו ליישם את הידע וגם לקבל בעזרתו תוצאות מרשימות.

לכן, גם במהלך השיעורים תוכלו לשאול שאלות ותקבלו התייחסות אישית וגם בין השיעורים תהיה קבוצת ווטסאפ של משתתפי הקורס בה אפשר יהיה להתייעץ.

תראו, אני לא יכול להבטיח לכם שאף פעם לא תצטרכו עזרה של איש מקצוע.

את הדברים שאלמד בקורס בהחלט תוכלו ליישם בעזרת ההדרכות החינמיות שלי וקורס התקנת מעקב שתקבלו בתור בונוס.

אם האתר שלכם פועל על מערכת וורדפרס יש לי פתרון טכני ממש קל ופשוט בצורת תוסף לוורדפרס ו-ווקומרס שפיתחתי במיוחד כדי להקל על כל התהליך הטכני. ואתם מקבלים גם 50% הנחה על התוסף הזה כשאתם מצטרפים לקורס.

אם האתר שלכם הוא ייחודי, פועל על מערכת מותאמת אישית או שאתם לא בטוחים שתוכלו לעשות את החיבורים ולקבל את כל הנתונים הנדרשים לתוך אנליטיקס, ממליץ ליצור איתנו קשר ולהתייעץ.

לפני שאתייחס לשאלה הזו, אני רוצה להיות יהודי טוב ומיד לשאול שאלה חוזרת: האם אתם מתכוונים להשתתף בשיעורים וליישם את הדברים?

אם אתם לא בטוחים, אני ממליץ קודם כל לבדוק עם עצמכם אם אתם מוכנים לאיזושהי התחייבות ללמוד משהו חדש ולנסות אותו בעסק או בארגון שלכם. הקורס אמנם סופר-ממוקד ובנוי כך שידרוש מכם מינימום התעסקות, אבל כדי לקבל ממנו ערך ותוצאות עדיין תידרש השקעה מסוימת של זמן ותשומת לב.

ועכשיו לשאלת הכדאיות.
בואו ניקח דוגמא פשוטה ונעשה חישוב מהיר. 

אם אתם משקיעים 4000 שח בפרסום ושיווק בחודש והמידע בקורס יעזור לכם לחסוך רק 10% מהתקציב (בלי לפגוע בהכנסה כמובן), תוך חודשיים תחזירו כמעט את כל ההשקעה.

בפועל, אם באמת תיישמו את הדברים, אין לי ספק שתוכלו לקבל תוצאות הרבה יותר משמעותיות. לקוחות שלי חסכו 30%, 40% ואפילו 60% בהוצאות הפרסום וקיבלו הכנסות גבוהות יותר מקודם.

כמובן שהערך לא מגיע רק מחסכון בתקציב פרסום, זו פשוט דוגמא שממחישה הכי טוב את הפוטנציאל.

אם אתם לא עושים פרסום ממומן אבל מתכוונים להתחיל להשקיע בערוץ זה, הידע בקורס יחסוך לכם הרבה כסף וזמן כי כבר מראש תבנו ותתכננו את הקמפיינים שלכם בצורה שמאפשרת שליטה ברווחיות.

אם אתם משקיעים רק בערוצי שיווק אורגני (רשתות חברתיות, קידום בגוגל וכו’) – אתם וודאי משקיעים זמן שגם הוא שווה כסף! הקורס יעזור לכם להבין איפה ההשקעת הזמן שלכם משתלמת ואיפה לא.

 

המטרה של הקורס, כשמו כן-הוא, ללמד אתכם למצוא את ה”זהב”, כלומר, את התשובות לשאלות חשובות, מסקנות ופתרונות בתוך הנתונים שיש לכם.

זה לא קורס אנליטיקס. אני כן אשתמש בגוגל אנליטיקס במהלך הקורס כדי להסתכל ולהצליב בין נתונים, אני כן אראה לכם איך להגיע לדוחות האלה ויותר מזה… אתן לכם קיצור דרך לאותם דוחות כדי שתוכלו להתקין אותם אצלכם בלחיצת כפתור.

לגבי השאלה אם אחדש לכם – אין לי ספק בכך 🙂 כי החידוש יהיה באופן ההסתכלות על הנתונים והשימוש בהם ולא בפונקציות של התוכנה.

אז אם אתם רוצים ללמוד את התוכנה לעומק – זה לא הקורס בשבילכם.

ברכישת הקורס תקבלו בונוס – גישה חינם לקורס התקנת מעקב שכולל הדרכות טכניות של כל החיבורים, ההטמעות וההגדרות הנדרשות באנליטיקס.

את הידע הבסיסי תמצאו כאן במדריך הזה (חינם).

התשובה היא כן, בהחלט!

זה היתרון הגדול של המחזור הראשון. אתם תקבלו הרבה יחס אישי כיוון שלנו חשוב לא פחות מכם שתצליחו ליישם את הידע וגם לקבל בעזרתו תוצאות מרשימות.

לכן, גם במהלך השיעורים תוכלו לשאול שאלות ותקבלו התייחסות אישית וגם בין השיעורים תהיה קבוצת ווטסאפ של משתתפי הקורס בה אפשר יהיה להתייעץ.

תראו, אני לא יכול להבטיח לכם שאף פעם לא תצטרכו עזרה של איש מקצוע.

את הדברים שאלמד בקורס בהחלט תוכלו ליישם בעזרת ההדרכות החינמיות שלי וקורס התקנת מעקב שתקבלו בתור בונוס.

אם האתר שלכם פועל על מערכת וורדפרס יש לי פתרון טכני ממש קל ופשוט בצורת תוסף לוורדפרס ו-ווקומרס שפיתחתי במיוחד כדי להקל על כל התהליך הטכני. ואתם מקבלים גם 50% הנחה על התוסף הזה כשאתם מצטרפים לקורס.

אם האתר שלכם הוא ייחודי, פועל על מערכת מותאמת אישית או שאתם לא בטוחים שתוכלו לעשות את החיבורים ולקבל את כל הנתונים הנדרשים לתוך אנליטיקס, ממליץ ליצור איתנו קשר ולהתייעץ.

לפני שאתייחס לשאלה הזו, אני רוצה להיות יהודי טוב ומיד לשאול שאלה חוזרת: האם אתם מתכוונים להשתתף בשיעורים וליישם את הדברים?

אם אתם לא בטוחים, אני ממליץ קודם כל לבדוק עם עצמכם אם אתם מוכנים לאיזושהי התחייבות ללמוד משהו חדש ולנסות אותו בעסק או בארגון שלכם. הקורס אמנם סופר-ממוקד ובנוי כך שידרוש מכם מינימום התעסקות, אבל כדי לקבל ממנו ערך ותוצאות עדיין תידרש השקעה מסוימת של זמן ותשומת לב.

ועכשיו לשאלת הכדאיות.
בואו ניקח דוגמא פשוטה ונעשה חישוב מהיר. 

אם אתם משקיעים 4000 שח בפרסום ושיווק בחודש והמידע בקורס יעזור לכם לחסוך רק 10% מהתקציב (בלי לפגוע בהכנסה כמובן), תוך חודשיים תחזירו כמעט את כל ההשקעה.

בפועל, אם באמת תיישמו את הדברים, אין לי ספק שתוכלו לקבל תוצאות הרבה יותר משמעותיות. לקוחות שלי חסכו 30%, 40% ואפילו 60% בהוצאות הפרסום וקיבלו הכנסות גבוהות יותר מקודם.

כמובן שהערך לא מגיע רק מחסכון בתקציב פרסום, זו פשוט דוגמא שממחישה הכי טוב את הפוטנציאל.

אם אתם לא עושים פרסום ממומן אבל מתכוונים להתחיל להשקיע בערוץ זה, הידע בקורס יחסוך לכם הרבה כסף וזמן כי כבר מראש תבנו ותתכננו את הקמפיינים שלכם בצורה שמאפשרת שליטה ברווחיות.

אם אתם משקיעים רק בערוצי שיווק אורגני (רשתות חברתיות, קידום בגוגל וכו’) – אתם וודאי משקיעים זמן שגם הוא שווה כסף! הקורס יעזור לכם להבין איפה ההשקעת הזמן שלכם משתלמת ואיפה לא.

 

ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

נגישוּת

window
1.5X
הגדלת מסך
font-size
0
גודל גופן

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד
error: Content is protected !!

הכניסו את הפרטים שלכם כדי לקבל גישה לקבוצה ולהדרכה במתנה: