יש לפרסום השפעה שאי אפשר למדוד. נכון או לא נכון? שאלה שתמיד עולה. במיוחד כשהפרסום לא מספיק רווחי. נכון, עם ריבוי הפרסומות והמסרים, הגולשים לרוב לא לוחצים על מודעה ומיד מבצעים רכישה או פונים. גולש ממוצע צריך לראות כמה וכמה מסרים של מותג כדי להתקדם במשפך. האם זה נכון להשאיר רק את המודעות שהביאו בסופו של דבר לרכישה? כנראה שלא, כי בלי המסרים הקודמים זה כנראה לא היה קורה. ככה אפשר לבדוק איזו השפעה יש לפרסום:
איך תוכל לראות אצלך את כל הנתונים החשובים?
אם חסרים לך נתונים כדי לראות את התמונה המלאה של תוצאות הפרסום והשיווק או שלא ברור לך אם הנתונים אמינים מספיק, נוכל לעזור לך לבדוק זאת.
כאן נרשמים לשיחת אודיט חינם שבה נבדוק ביחד את הגדרות האנליטיקס שלך, אם יש נתונים חסרים ו/או בעיות בתשתית המדידה:
This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc.