האם ההשקעה והמאמצים שלכם מקדמים את העסק או לא?
אתם משקיעים זמן, מאמץ וכסף בשיווק, פרסום, שיפור האתר ודפי הנחיתה. אתם מקבלים תוצאות.
האם התוצאות האלה טובות? האם אפשר לקבל תוצאות טובות יותר?
איך מנתחים את התוצאות כדי לדעת במה כדאי להתמקד, מה מביא את התוצאות הטובות ביותר, איפה ההשקעה המשתלמת ביותר ואיך לקחת את כל זה ולהפוך לפעולות שמביאות יותר לקוחות ורווח?
התשובות לשאלות האלה נמצאות בנתונים שכבר יש לכם אם יודעים על מה ואיך להסתכל.
אם אתם רוצים לדעת איך למצוא את התשובות, את הזהב הזה בנתונים שלכם, המשיכו לקרוא 🙂