וובינר חדש מיוחד ליזמי איקומרס:

איך להכפיל רווחיות בחנות איקומרס
בלי להגדיל את תקציב הפרסום

יום רביעי 27.10.21 בשעה 10:00 בבוקר

לעשות סקייל על ידי שימוש במשאבים הקיימים שלך

אתם משקיעים תקציב ומאמץ מסוים ומקבלים X מכירות בחנות בחודש.

תשקיעו פי 2 כסף ומאמץ ותכפילו את כמות המכירות!

נכון? – לא נכון.

אתם כנראה יודעים את זה כי ניסיתם.

מלכוד 22 של יזמי איקומרס


רוב בעלי החנויות נמצאים במלכוד הרווחיות: הרווחיות בחנות לא מספיקה כדי שיהיה להם מרווח נשימה שבו הם יכולים להשקיע יותר כסף ומאמץ בשיווק ופרסום מבלי לחנוק את העסק. אז מצד אחד אי אפשר להגדיל אבל מצד שני אי אפשר לצאת מהמצב הזה בלי להגדיל…

איך יוצאים מהמלכוד? מגדילים את הרווחיות קודם כל!

מתמקדים בהגדלת רווחיות קודם כל, מנצלים במקסימום את המשאבים הקיימים ורק אחר כך, כאשר משתחרר יותר תקציב שמאפשר השקעה באפיקים חדשים – מתחילים לעשות זאת בהדרגה, בצורה מחושבת ומבוקרת כדי לוודא שלא מפסידים כסף ולא מפזרים משאבים יקרים לשווא.
 
זה בדיוק מה שאלמד בוובינר שיתקיים ביום ד’ 27.10 בשעה 10:00 בבוקר

מה תלמדו בוובינר:

הנה דוגמא:
אחוז ההמרה בחנות עלה ב-42%, מה שהעלה את ההכנסות ב-36%

אז איך גרמנו לעלייה ברווחים ואחוזי המרה?
הדבר הראשון שעשינו הוא לבדוק איפה בדיוק הגולשים נוטשים. כלומר – איפה בדיוק הבעיה בתהליך הגורמת לאחוז רכישה נמוך.התברר ש-95% מהביקורים מסתיימים בדף מוצר. כלומר, הגולשים מסתכלים בעמודי מוצר אבל לא מוסיפים מוצרים לסל.
 
כבר ידענו במה להתמקד ואיפה הבעיה שצריך לפתור.  המשכנו לחפור יותר לעומק, זה כלל סקר גולשים שחשף בדיוק מה מונע מהגולשים לקנות. מפה יכולנו ליישם פתרונות והתוצאות לפניכם.
את הקייס סטאדי המלא אציג בוובינר. אז אם אתם סקרנים, הירשמו והצטרפו אלי ביום רביעי:

הרשמה לוובינר (חינם)

שימו לב: ההרשמה חינם אבל לא תהיה הקלטה. מומלץ לשריין מקום ולהגיע לשידור הלייב.

מי אני ולמה להקשיב לי?

נעים מאוד, אם אנחנו עוד לא מכירים – שמי נתן קריידרמן. 

אנחנו (הצוות שלי ואני) עובדים עם ארגונים ואתרי איקומרס ועוזרים להם להגדיל רווחיות באמצעות ניתוח נתונים.
הגישה שלנו היא שיפור אחוזי המרה והגדלת מכירות ורווחים על ידי שימוש במשאבים הקיימים. 

בעשור האחרון עבדתי עם עסקים קטנים וגדולים, ארגונים, אתרי תוכן, אתרי חנות, סטרטאפים. לאורך הזמן פיתחנו שיטות עבודה שמאפשרות להגדיל רווחיות בעשרות אחוזים.
הנה כמה דוגמאות לעסקים וארגונים שעבדנו איתם:

והנה קצת פידבקים של משתתפים בשיעורים שלי:

הייתה הרצאה מעולה, הרבה נקודות חשובות, כיווני מחשבה חדשים, מיקוד מטרות, הדגמות טובות.

המפגש עם נתן שפך אור על פינות באנליטיקס שלא תמיד מוצאים את הזמן לעבור עליהן במהירות הדרושה, בעיקר כשעובדים באופן עצמאי. ללא ספק הערכה בה׳ הידיעה שכל מי שיוצא לדרך עצמאית ב PPC חייב לעצמו

אני מעל 20 שנה בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט ובעל חברת פרסום מצליחה בשם חריף מדיה. חייב לציין שהמידע שהועבר בוובינר הזה שווה זהב לכל בעל עסק, קמפיינר, או סוכנות פרסום שרוצה להביא תוצאות מבוססות מספרים ללקוחות שלו. התוכן הועבר בדרך מעניינת פרקטית וכיפית והכל היה ממש פשוט להבנה. אין מילים לתאר את החשיבות של החומר הנלמד. תודה רבה!!!

הרשמה לוובינר (חינם)

שימו לב: ההרשמה חינם אבל לא תהיה הקלטה. מומלץ לשריין מקום ולהגיע לשידור הלייב.

ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

נגישוּת

window
1.5X
הגדלת מסך
font-size
0
גודל גופן

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד
error: Content is protected !!

הכניסו את הפרטים שלכם כדי לקבל גישה לקבוצה ולהדרכה במתנה: