אז איך גרמנו לעלייה ברווחים ואחוזי המרה?
הדבר הראשון שעשינו הוא לבדוק איפה בדיוק הגולשים נוטשים. כלומר – איפה בדיוק הבעיה בתהליך הגורמת לאחוז רכישה נמוך.התברר ש-95% מהביקורים מסתיימים בדף מוצר. כלומר, הגולשים מסתכלים בעמודי מוצר אבל לא מוסיפים מוצרים לסל.
כבר ידענו במה להתמקד ואיפה הבעיה שצריך לפתור. המשכנו לחפור יותר לעומק, זה כלל סקר גולשים שחשף בדיוק מה מונע מהגולשים לקנות. מפה יכולנו ליישם פתרונות והתוצאות לפניכם.
את הקייס סטאדי המלא אני מציג בהדרכה. אז אם אתם סקרנים, הירשמו וצפו בהדרכה