יום שני ושלישי 5-6.9.22
בטח שמעתם שבקרוב תצטרכו לעבור לעבוד עם גרסה 4 של גוגל אנליטיקס
ואתם רוצים להיות מוכנים מראש כדי לא לאבד נתונים חשובים ולנצל את ההזדמנות לשפר את יכולות האנליטיקה שלכם? נהדר!
בהחלט כדאי להיות מוכנים מראש וגם לעשות כמה דברים כבר עכשיו כדי לוודא שאתם לא מתחילים את כל המדידה מאפס.
בטח עולות אצלכם כל מיני שאלות כמו:
כדי לענות על כל השאלות האלה (ועוד הרבה דברים) יצרנו את הסדנא החדשה “מתקדמים לאנליטיקס 4”.
מתי? יום שני ושלישי 5-6.9.22
שעות: 9:00 -11:30
איפה: בזום
450 ש”ח בהרשמה מוקדמת (עד 25.8.22)
585 ש”ח (כולל מע”מ)
ניתן לשלם ב-3 תשלומים
במה שונה אופן המדידה, איך בנוי ה-database, מה ההבדלים בדיווח, מתי כדאי לעבור לאנליטיקס 4 ואיך לוודא שתהיה לכם הסטוריה של נתונים לעבוד איתם.
איך להטמיע פשוט ומהר את הדיווחים לאנליטיקס 4
איך מדווחים אירועים לאנליטיקס 4 , איך לדווח המרה על בסיס הגעה לדף תודה
איך מדווחים אירועים בחנות איקומרס (enhanced ecommerce)
מהם ההבדלים במודל שיוך ההמרות באנליטיקס 4 ואיך זה משפיע על הנתונים המתקבלים
מסננים, סינון אתרים מפנים, הגדרה של מאפיינים מותאמים, העלאת נתונים לאנליטיקס, הגדרות איסוף הנתונים, בניית קהלים וסגמנטים, חיבור כלים נוספים של גוגל - אדס, סרץ' קונסול, גוגל מרצ'נט
דוח פאנל ליעד, דוח תהליך המרה, דוח Source/mediumה"נעלם" ועוד
לאחר הסדנא תקבלו הדרכות מוקלטות של כל החלקים הטכניים (הגדרות, הטמעות וכו') שתוכלו תמיד לחזור אליהן. אין צורך לרשום בסדנא או לנסות לזכור איך עושים דבר טכני כזה או אחר.
(פידבק על הדרכה - לפצח קמפיינים בעזרת גוגל אנליטיקס) חיכיתי הרבה זמן להדרכה הזאת, בזמן ההרצאה שלך הספקתי ללמוד המון דברים שלא הסתכלתי עליהם בעבר בפרסום שלי וגם כאלו שכן הסתכלתי אבל לא ידעתי מה לעשות, הכלים שהדגמת כאן זה פשוט החלק החסר.
הכלים שלך זה משהו שכל סוג של קמפיין חייב.ליחן, שיווק דיגיטלי
אני מעל 20 שנה בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט ובעל חברת פרסום מצליחה בשם חריף מדיה. חייב לציין שהמידע שהועבר בוובינר הזה שווה זהב לכל בעל עסק, קמפיינר, או סוכנות פרסום שרוצה להביא תוצאות מבוססות מספרים ללקוחות שלו. התוכן הועבר בדרך מעניינת פרקטית וכיפית והכל היה ממש פשוט להבנה. אין מילים לתאר את החשיבות של החומר הנלמד. תודה רבה!!!
רונן הרשקוביץ
נתן סייע לנו וערך עבורנו אודיט להגדרות אנליטיקס ומעקב. הניתוח נעשה בצורה מקצועית ומקיפה - אני בטוח שיישום ההמלצות של נתן יסייע לנו לשפר את השירות שאנחנו נותנים ואת הביצועים של העמותה בצורה דרמטית. תודה נתן!
אייל מיגדלוביץ', מנהל עמותה
ישבתי שעה בזום עם נתן קריידרמן, ולמרות שאני יזמת ותיקה, ויחסית לא מפחדת מטכנולוגיה היו לי הרבה שטחים עוורים באנליטיקס.
נתן הדריך אותי צעד אחר צעד בדיוק מה להתקין, איזה מטרות, איפה לראות אותם, איך להקים דוחות מיוחדות, איך לחבר טאג מנג'ר, איך לוודא שאוכל לפלח בדיוק את המטרות שאני רוצה.
נתן איש טכני מבריק, ויודע להוציא את הנתונים שכל בעל אתר איקומרס היה רוצה - כדי להבין בדיוק איפה להשקיע יותר, ואיפה להוריד תקציבי פרסום. ידע שלא יסולא בפז. המלצה רותחת.תום אלרום, יזמת איקומרס, Tomelromjewls
נעים מאוד, אם עוד לא הכרנו – אנחנו יעל ונתן.
אנלייזיט (Analyzit) קיים כבר מעל עשור, כאשר הכל התחיל בבלוג הראשון בעברית על גוגל אנליטיקס ב-2009.
מאז נתן עבד עם עסקים רבים – אתרי חנות, סטרטאפים, אתרי תוכן וחדשות. כרגע המיקוד שלנו הוא חנויות איקומרס ו-SAS.
יעל הצטרפה בשנה האחרונה והיא אחראית על השיווק, התוכן גם עבור אנלייזיט וגם עבור הלקוחות שלנו.
המטרה שלנו היא לעזור לעסקים וארגונים להכניס את השימוש בדטא לעסק כדי לפעול בשיטתיות ולהגדיל את הרווחיות של הפרסום, אחוזי ההמרה, המכירות בצורה הכי יעילה ומשתלמת על בסיס נתונים אמינים ולא ניחושים והשערות.
הנה כמה דוגמאות לעסקים וארגונים שעבדנו איתם:
מתי: יום שני ושלישי 5-6.9.22
שעות: 9:00-11:30
איפה: בזום
מחיר הסדנא:בהרשמה מוקדמת: 450 ש”ח (עד 25.8.22)585 ש”ח (כולל מע”מ)
ניתן לשלם ב-3 תשלומים.
לאחר מילוי הפרטים בטופס תועברו לדף תשלום מאובטח
ריכזנו כאן תשובות לכמה שאלות נפוצות לגבי הסדנא. אם לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם, אפשר לכתוב לנו בווטסאפ או למלא את הטופס בלי לסיים את התשלום ונחזור אליכם כדי לענות על הכל!
הסדנא מיועדת לאנשים שכבר עובדים עם אנליטיקס ורוצים לעשות מעבר לאנליטיקס 4.
כלומר, אנחנו מניחים שיש לכם ידע באנליטיקס, אנחנו לא נסביר מה זה “באונס רייט” ולא נדבר למה חשוב להטמיע אנליטיקס באתר.
קצת קשה להגדיר מתי מדובר בחומר למתקדמים ומתי לא כי כל אחד מעביר את הקו במקום קצת אחר.
אם אתם לא בטוחים שהתוכן בסדנא יהיה יעיל עבורכם, מוזמנים ליצור איתנו קשר (מלאו את הטופס בלי לבצע תשלום ונחזור אליכם) ונבדוק ביחד אם הסדנא היא בשבילכם או לא.
כן, כמובן.
ההדרכות יוקלטו ותקבלו גישה להקלטות.
בנוסף, תקבלו הדרכות קצרות על החלקים הטכניים כדי שיהיה לכם קל לחזור אליהם לאחר הסדנא וליישם.
היום הראשון:
ההבדלים בין אנליטיקס 4 ליוניברסל
דיווח אירועים והמרות לאנליטיקס 4
דיווח מסחר
מודל שיוך המרות באנליטיקס 4
היום השני:
צ’קליסט הגדרות באנליטיקס 4
יצירת דשבורד בדטא סטודיו
This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc.
Analyzit 2022 ©
כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:
הכניסו את הפרטים שלכם כדי לקבל גישה לקבוצה ולהדרכה במתנה: