הדרכה חדשה בשידור חי בשיתוף Analyzit ו- MaskYoo:

איך למדוד המרות טלפוניות
כדי להשקיע את הכסף במקום הנכון

יום שני 20.6.22 בשעה 10:00 בבוקר

השידור מוגבל ל-100 משתתפים, ברגע שכל המקומות נתפסים אי אפשר להירשם עוד

תפסיקו לבסס החלטות קריטיות על נתונים שגויים!

אם חלק ניכר מהעסקאות בעסק שלכם מתבצעות בטלפון ואין לכם מידע לגבי מקור ההגעה של העסקאות האלה – קשה מאוד להבין אם ההשקעה שלכם בפרסום וערוצי השיווק השונים משתלמת וכמה.

לפעמים בעלי חנויות כאלה צריכים לבסס את ההחלטות שלהם על חצי מנתוני העסקאות וההכנסות בגלל שהם לא רואים את ה”נעלם במשוואה” שהוא המכירות הטלפוניות.

איך לקבל את התמונה המלאה על העסקאות הטלפוניות, שתאפשר לכם לנתב את הכסף למקום הנכון למקסימום רווחיות?
בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם את ההדרכה הזו.

הנה מה שתקבלו בהדרכה:

השידור מוגבל ל-100 משתתפים, ברגע שכל המקומות נתפסים אי אפשר להירשם עוד

הנה כמה תוצאות של פעולות שהתבססו על נתונים מלאים ואמינים:

אחוז ההמרה בחנות עלה ב-42%
ההכנסות עלו ב-36%

עלות להמרה ירדה מ-194 ש"ח ל-48 ש"ח
כמות ההזמנות לא ירדה

(פידבק על הדרכה - לפצח קמפיינים בעזרת גוגל אנליטיקס) חיכיתי הרבה זמן להדרכה הזאת, בזמן ההרצאה שלך הספקתי ללמוד המון דברים שלא הסתכלתי עליהם בעבר בפרסום שלי וגם כאלו שכן הסתכלתי אבל לא ידעתי מה לעשות, הכלים שהדגמת כאן זה פשוט החלק החסר.
הכלים שלך זה משהו שכל סוג של קמפיין חייב.

אני מעל 20 שנה בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט ובעל חברת פרסום מצליחה בשם חריף מדיה. חייב לציין שהמידע שהועבר בוובינר הזה שווה זהב לכל בעל עסק, קמפיינר, או סוכנות פרסום שרוצה להביא תוצאות מבוססות מספרים ללקוחות שלו. התוכן הועבר בדרך מעניינת פרקטית וכיפית והכל היה ממש פשוט להבנה. אין מילים לתאר את החשיבות של החומר הנלמד. תודה רבה!!!

בחברה מבוססת דאטה כמו madlan, אנחנו מקנים ערך מיוחד לנתונים מדוייקים המאפשרים לנו למדוד את התועלת שאנו מביאים ללקוחות שלנו. העבודה עם מאסקיו מאפשרת לנו לתת ללקוחות שירות טוב ואפקטיבי יותר.
נציגי מאסקיו זמינים לנו לכל שאלה ובקשה באדיבות, בזריזות ובמקצועיות וניכר שלנגד עיניהם עומדת כל הזמן המטרה לשפר את השירות עבורנו.

כצרכני מערכת מסקיו, אנו בישראכרט זוכים לשירות אדיב ומקצועי מסביב לשעון.
המערכת נותנת לנו תמונה מלאה של מאמצי הפרסום בציר הטלפוניה בצורה נגישה ונוחה, ומסייעת רבות לפעילות העסקית.
אנו משתמשים במערכת בשוטף, בקמפיינים ארוכי טווח, ומרוצים מאוד מהפשטות ומהשירות הניתן מהצוות.

הרשמה להדרכה (חינם)

שימו לב: ההרשמה חינם אבל לא תהיה הקלטה. מומלץ לשריין מקום ולהגיע לשידור הלייב.
ההדרכה תתקיים ביום שני 20.6.22 בשעה 10:00 בבוקר

השידור מוגבל ל-100 משתתפים, ברגע שכל המקומות נתפסים אי אפשר להירשם עוד

הכירו את צוות אנלייזיט:

נעים מאוד, אם עוד לא הכרנו – אנחנו יעל ונתן. 
אנלייזיט (Analyzit) קיים כבר מעל עשור, כאשר הכל התחיל בבלוג הראשון בעברית על גוגל אנליטיקס שהושק ב-2009.
מאז עבדנו עם עסקים רבים – אתרי חנות, סטרטאפים, אתרי תוכן וחדשות. כרגע המיקוד שלנו הוא חנויות איקומרס ו-SAS, להם אנחנו נותנים גם פתרונות טכניים של מעקב וגם ליווי הכולל הקמת דשבורדים וניתוח הנתונים.

חברת MaskYoo:

חברת MASKYOO הינה חברה בינלאומית המתמחה במדידת שיחות טלפון. החברה מספקת ללקוחותיה מספרים וירטואליים באמצעותם מועברות השיחות בשיטת חיוג נבחרת לטלפונים ייעודיים. באמצעות מערכת ניהול ניתן לצפות בנתונים על השיחות וכן להאזין להקלטות.

בנוסף, במערכת קיים ממשק אוטומציה המאפשר אינטגרציה והעברת נתונים אודות השיחות עבור מערכות CRM, הודעות SMS, אימיילים וכן, שליחת נתונים לממשקי גוגל ופייסבוק. 

באמצעות הטכנולוגיה שלנו, אנחנו מאפשרים לעסקים למדוד ולבצע אופטימיזציה של הקמפיינים ולראות בבירור את התוצאות שהקמפיינים שלהם מייצרים.

This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc. 

Analyzit 2022 ©

ניווט בעזרת מקשים לחץ i + alt למידע נוסף

נגישוּת

window
1.5X
הגדלת מסך
font-size
0
גודל גופן

מדריך של ניווט מקלדת!

כאן ישנה רשימת פעולות אפשרית בעזרת מקלדת:

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד
error: Content is protected !!

הכניסו את הפרטים שלכם כדי לקבל גישה לקבוצה ולהדרכה במתנה: